Vše co se týká žádostí vyřizuje naše sociální pracovnice
 
 
  • Sociální pracovnice reaguje písemně nebo ústně na dotazy zájemce a sdělí mu základní informace o:
  • domově s možností prohlídky Domova
  • postupu podání žádosti,
  • hodnocení žádostí,
  • nabídne možnost smluvení termínu osobní návštěvy,
  • Při osobním kontaktu zjišťuje sociální pracovnice se zájemcem o službu
  • potřeby a zájmy zájemce v Domově
  • představí zájemci v Domově poskytované služby
  • Jak si podat žádost ? 

  1. Podání žádosti: Nejdříve podáte ,,Žádost o poskytování sociální služby“, kterou naleznete v sekci Dokumenty, nebo si ji můžete vyzvednout na recepci Domova. Žádost můžete podat poštou, elektronicky emailem, nebo osobně.
  2. Zpracování žádosti: Po doručení žádost zařadíme do pořadníku a zašleme vám písemné vyrozumění. Pokud vaše žádost nebude splňovat zákonné podmínky k umístění do vámi zvolené služby, o této skutečnosti vás okamžitě písemně vyrozumíme, včetně zdůvodnění. V tomto případě Vám poskytneme informace o možnostech řešení vaší situace. Zařadíme-li vaši žádost do naší evidence, budeme ji žádost evidovat maximálně po dobu 5 let od posledního kontaktu s vámi. Jednou ročně budete vyzváni k aktualizaci vaší žádosti (viz ,,Aktualizace žádosti o poskytování sociální služby“ v sekci Dokumenty). Jakékoliv změny, které u vás nastanou, byste nám měli neprodleně písemně sdělit.
  3. Výběr žadatele:  Přihlížíme k momentální situaci každého žadatele. Sociální pracovnice, na základě vašeho souhlasu s umístěním, provede spolu s vedoucí zdravotně-sociálního úseku „Sociální šetření“ (ve vaší domácnosti, popř. ve zdravotnickém nebo jiném zařízení, ve kterém jste umístěni). Po provedeném šetření a po dodání vyplněného formuláře „Vyjádření lékaře“ posoudí svolaná Komise pro výběr nového klienta, zda splňujete podmínky umístění do vybrané služby.

 

Související témata